Nagłówek

wtorek, 20 maja 2014

Spontanicznie, chaotycznie. /Yuki

Konbanwa!~
Upał na dworze jest nie do zniesienia, tym bardziej dla osoby, która woli deszcz niż słońce. Na nieszczęście ubrałam dzisiaj do szkoły długie dżinsy.. oh god, why? Jutro tego błędu nie popełnię, tym bardziej, że ma być tak samo gorąco. Wracając do domu myślałam, że umrę. Myślę, że było koło 30 stopni, a nadal jest nie lepiej. Jak to ja, musiałam mieć tego farta i okazało się, że nie ma w domu żadnych lodów. Od powrotu ze szkoły obijałam się, leżałam, oglądałam tv, umierałam. Oczywiście co się wiąże z upałami to moje migreny, także świetnie!~ Do tej pory nic nie zrobiłam, a mam masakrycznie dużo lekcji na jutro. ;3;

Pomimo tego, ile mam jeszcze do roboty wzięłam się za siebie i postanowiłam napisać.. whatever! Wakacje zbliżają się małymi krokami, a to wiąże się z końcem roku. Nie jestem w pełni zadowolona ze swoich ocen na koniec, jednak nie są one najgorsze. Mam kilka trójek, czwórek i piątek. Niestety nie ma żadnej szóstki i na szczęście żadnej dwójki czy jedynki. Jestem zadowolona, że z niemieckiego i angielskiego wychodzi mi piąteczka, ponieważ wydaje mi się, że będę wiązać przyszłość z językami obcymi. Ich nauka przychodzi mi z łatwością. Tak naprawdę, nie wiem, co chciałabym robić w przyszłości. Ba! Nie wiem nawet na jaki profil w liceum chcę iść. Jednak mam jeszcze sporo czasu do wyboru, więc nie martwię się aż tak tym. *kłamstwo, to okropne nie wiedzieć co chce się robić w przyszłości*
Mam już pomysł na następnego posta, jednak na razie jest to tajemnica. Podsunął mi go jakiś czytelnik na asku, niestety nie miałam okazji, by dowiedzieć się kim on jest. ^3^ Jutrzejszy dzień będzie masakryczny. Muszę przyjść do szkoły na 7:00, ponieważ pani od fizyki wymyśliła, że zrobi nam dodatkową lekcję.. Błyskotliwy pomysł. ._. Co prawda mam tylko 6 lekcji, ale w tym upale jest to aż sześć lekcji. Ale chaotycznie piszę, lel *ale taka już jestem*. Jutro mam zamiar ubrać spódnicę lub sukienkę do szkoły. Wow, juki w spódnicy, nowość. XD A więc to by było na tyle. Chaotycznie, bez sensu, bez składu ale obiecuję, że następne posty już takie nie będą. Początki przecież są trudne *halo, dziewczyno! powadzisz blogi od 11 roku życia*. No nie ważne haha, do następnego. >3<

22 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww, jeju jak miło, że widzę się w ulubionych! *3*
    Cóż, skoro już jestem w jakiś sposób "wyróżniona", pragnę bardzo podziękować, ponieważ daje to naprawdę wielkiego kopa do pisania nowych, lepszych postów! *+50 do fejmu, huhuhu...nic*
    Kiedy jeszcze "poleci" mnie bloggerka, której bloga czytam z miłą chęcią jest mi bardzo, bardzo miło, dziękuję! ♡
    ~ U mnie pogoda nagle drastycznie się zmieniła, jak lało tak przypieka, masz rację upał nie do zniesienia! A takie chaotyczne posty bardzo miło się czyta, podoba mi się!

    nataliaa-blog.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha fajny post.Ja odliczam dni do wakacji.


    ♥♥♥♥
    alex-bloguje.blogspot.com/

    Zapraszam ! :))
    Wejdź,komentuj,obserwuj!!

    Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pogoda <3
    Śliczne zdjęcie :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna bluzka <3 :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/05/looking-in-city.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia i post! :)
    Poklikasz u mnie na blogu w parę linków z ubraniami? Bardzo mi na tym zależy :*
    Link do posta -> http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/05/handpicklookcom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej pójdę na kierunek humanistyczny do liceum, na pewno nie idę do technikum.
    W sumie poszłabym do szkoły w sukience lub spódnicy, ale od razu wszyscy by się dziwowali, co to się stało, itp. -,-

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brat pytał co mi się stało ale w szkole tylko mówili że ładnie XDD

      Usuń
  8. Zgadzam się, upał jest ogromny (i okropny ;c). Ja naprawdę miałam dzisiaj wrażenie, że umrę - miałam międzyszkolny turniej piłki ręcznej NA DWORZE W SAMO POPOŁUDNIE i tak stałam przez dwie godziny na bramce. Jak skończyliśmy, to inne drużyny poszły (na naszych boiskach to było organizowane) a ja położyłam się przy ławce i koleżanka oblała mnie wodą. Chyba jej jutro podziękuję. :D A ja się rozpisałam, zanudziłam (jak zwykle) i w ogóle to tak jakby znamy się z insta ^^ Znaczy no... znamy się... Ja cię obserwuję ^^
    Zapraszam
    http://luve-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dobrych ocen z języków :) To w sumie jedyne przedmioty które się w przyszłości przydają ;p
    Ostatnio wpadłam na Twojego instragrama przypadkiem :D zostałam tam na dłużej i zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też poszłam wczoraj do szkoły w spodniach :) w czarnych spodniach :D chyba nadszedł czas by rozstać się z spodniami na parę miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje ocen dobrych *---*
    U mnie pogoda tez mega fajna ! <3
    Juz prosilam rodzicow zeby basen rozlozyli nahahha <3

    ZAPRASZAM NA BLOGA MOJEGO KOLEGI I PROSZE, ZEBYS MU ZOSTAWILA KOMENTARZ, BO DOPIERO ZACZYNA :( : http://pemq12.blogspot.com/
    ORAZ NA MOJEGO :) : http://pemq12.blogspot.com/
    Z gory dziekujee ! ;*****

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie również jest strasznie gorąco, od kilku dni 30 stopni, masakra..
    Obserwuje. Odwdzięczysz się ? :)
    Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna bluzka!<3
    U mnie nie można do szkoły w krótkich spodenkach ;/
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nikt nie zwraca na to uwagi, pół szkoły chodzi w krótkich ^^

      Usuń
  14. Gratuluję dobrych ocen! Jestem pierwszy raz i z pewnością zostanę tutaj na dłużej :)
    Zapraszam: Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie wiem co chcę robić w przyszłości.Fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że ktoś anime ogląda. :) Śliczna bluzka

    Mój blog- http://vickeyk.blogspot.com/
    Jestem tu nowa, więc miło byłoby dostać obserwacje, komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny blog i świetne posty

    fruutti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. a u mnie dzisiaj zimno i pochmurno brr :D
    nowa notka
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy i za każdy postaramy się odwdzięczyć~
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.