Nagłówek

niedziela, 18 maja 2014

Znowu razem /Yuki&Shiro

Pamięta ktoś jeszcze bloga julga-and-julczi? Tak, to my go prowadziłyśmy. Było fajnie, a nawet bardzo fajnie pisać z przyjaciółką. Jednak w końcu coś się popsuło, ciągle się kłóciłyśmy i doszło do rozpadu przyjaźni. Ale nie mogłyśmy bez siebie wytrzymać, tęskniłyśmy za sobą i jakoś tak wyszło, że się pogodziłyśmy. Wczoraj wieczorem powstał pomysł z założeniem nowego, wspólnego bloga i tak oto znaleźliście się tutaj. Mamy nadzieję, że spodobają Wam się nasze posty. Żebyście lepiej nas poznały, postanowiłyśmy, że każda napisze coś od siebie. :3

Hejcia misie~! Mam na imię Julia i możecie mnie kojarzyć z dwóch blogów; >klik< i >klik<. Mam 14 lat, chodzę do 1 gimnazjum. 
Blogowaniem zajmuję się od około 3 lat. Interesuję się anime, Azją, rysunkiem, śpiewaniem oraz fotografią. Uczę się kilku języków, a dokładniej angielskiego, niemieckiego i japońskiego. Zamierzam również zacząć uczyć się hiszpańskiego oraz francuskiego. Jestem otaku prawie rok. Jestem uzależniona od słuchania muzyki, gram również na gitarze. Nawiązując do moich zainteresowań, jestem uzależniona od słuchania muzyki, gram również na gitarze. Mój gust jest bardzo zróżnicowany. Słucham praktycznie każdego rodzaju muzyki, zaczynając od k-popu, przez rap, metal aż po pop. Nienawidzę jedynie disco polo i techno. Jak każdy człowiek mam wiele marzeń. Pragnę nauczyć się perfekcyjnie kilku języków, podróżować dookoła świata i spotkać moich idoli. Na owym blogu będę podpisywać się Yuki. Skąd pomysł na podpis? Yuki po japońsku oznacza śnieg. Wiele postaci z anime ma na imię Yuki, a według mnie to słówko brzmi uroczo. 

~Fandomy: Otaku, selenator, LittleBlackStar, Szczurkonator, Kwiatonator, Exotic, Rubies, мυffιηღ 
~Kontakt: facebookask.fmtumblrinstagram, (mail) julaziol@wp.pl
So.. Hej? Również mam na imię Julia i również możecie mnie kojarzyć w dwóch blogów >klik< i "juulka-juulka", który już nie istnieje. ;w; Razem z Yuki jesteśmy w tym samym wieku, dzielimy niektóre zainteresowania i muzykę. Dzielą nas tylko kilometry. Moim hobby jest anime i manga (jak na otaku przystało), muzyka, psychologia i filozofia oraz nauka języków. Nie pogardzę też dobrą książką. :3 Co do języków, uczę się angielskiego, rosyjskiego, japońskiego i chińskiego. Przechodząc do muzyki, nie jestem otwarta na wszystkie gatunki muzyczne. Słucham głównie metalu, rocka, j-rocka, k-popu oraz screamo. Jestem osobą, która bardzo szybko się uzależnia, m.in. od gier. Nie jestem typowym no-life'm, ale bardzo dużo czasu poświęcam różnym grom, ale nie będę tutaj tego opowiadać. Wspomnę tylko, że moją ulubioną grą jest osu!, nie wszystkim znana gra muzyczno-rytmiczna. Będę podpisywała się Shiro. Co prawda to japońskie imię dla mężczyzny, ale znaczy również biały lub zamek. Szczerze mówiąc zainspirowałam się anime Bokura wa minna Kawaisou, w którym Shiro, jest masochistycznym zboczeńcem *if u know what i mean XD* ale bardzo go lubię. :3 To tyle, mam nadzieję, że nasz blog przyciągnie choć w najmniejszym stopniu waszą uwagę~

~Fandomy: Otaku, Sixth Gun, Exotic, BBC, Shawol, Blackjack, Tapirian, Lolipop, V.I.P.
~Kontakt: facebook, ask.fm, tumblr, instagram, (mail) juulka.juulka@gmail.com

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny wygląd bloga :3
    Całą notkę bardzo przyjemnie się czyta i widzę fankę SHINee i 2NE 1 ♡ Moje dwa ulubione zespoły więc już Cię lubię :D
    Powodzenia w blogowaniu :*
    http://bittersweethyoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwh, miło. Dziękujemy~! :3
      Widzę, że mamy podobny gust muzyczny, yay. =^● ⋏ ●^=

      Usuń
  2. Czasami przerwa jest dobra, bo pozwala sobie wszystko uporządkować i przemyśleć ; )
    Życzę powodzenia i wytrwałości ; ))

    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, moje dwie cudowne księżniczki znowu razem ♡ Nawet nie wiecie jak się ciesze, nigdy nie zwątpiłam, że już się do siebie nie odezwiecie. Wy po prostu jesteście dla siebie stworzone. Bardzo Was kocham, jak dobrze, że znów będziecie prowadziły wspólnie bloga, stęskniłam się za Waszymi postami. Oby jak najdłużej przetrwał ten blog, życzę wytrwałości w pisaniu, jesteście najlepsze, pamiętajcie! ✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misia ✿ Ty chyba nigdy nie przestaniesz tego pisać hahaha. Oczywiście, że jesteśmy dla siebie stworzone, bo jakby inaczej. A na koniec dostaniesz uśmiechniętego murzyna ☻

      Usuń
    2. o nie, on nie wygląda jak murzyn, idę umrzeć ;3;

      Usuń
    3. klaja miałaś napisać, że mnie kochasz, ok. btw my jesteśmy jak ying&yang, tworzymy jedność, yay ♡

      Usuń
  4. obserwuje, bede wpadała ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być ciekawie.
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kc julczi
    będę wpadać, obserwuję już XD

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziena proboszcz, jednak jestes moim ziomkiem XDDDDD

      Usuń
  7. Będę wpadać! ;)
    Śliczne obie :)
    Obserwuje x
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  8. No to obserwuję! ^^

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. мυffιηღ , BBC, Blackjack, VIP i Otaku... tak, zajrzę znowu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay, dziękujemy~
      Też kiedyś byłam muffinem, ale teraz jest tam jeden, wielki śmietnik *bez urazy*, so.. :3

      Usuń
  10. wytrwałości życzę :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że się pogodziłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia ;)
    Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to za fandom "sixth gun"?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy i za każdy postaramy się odwdzięczyć~
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.