Nagłówek

sobota, 7 czerwca 2014

Najpierw poznaj, potem oceniaj /Yuki

Ohayo Gozaimasu ヽ(*・ω・)ノ
Został ostatni tydzień na ewentualne poprawki i wystawienie ocen. Miałam nadzieję, że wyjdzie mi pasek na koniec, jednak brakuje mi kilku setnych do odpowiedniej średniej *taki pech*. No cóż, może w następnym roku się uda. (´∀`) Pogoda jest bardzo zmienna co mnie dobija. Wolałabym, aby przez cały czas świeciło słońce czy padał deszcz, ponieważ taka zmienność dobrze nie wpływa na moje samopoczucie. Ostatnio cały czas jestem mega zmęczona i senna. Nie wiem czym jest to spowodowane, jednak sądzę, że to przez nadmiar testów(ノдヽ) A co dostałam na dzień dziecka? Cóż, dwie pary szortów, sukienkę, płytę Kwiata 9893 akustycznie oraz pieniądze, za które zamówiłam wczoraj uroczy case na telefon oraz plecak vintage. Gdy tylko rzeczy dojdą będziecie mogli je ujrzeć na blogu *pewnie wcześniej nawet na asku*.
Dzisiaj chciałabym poruszyć pewien temat, który dotyczy również mnie. Jest dość często opisywany w swerze bloggerek, więc stwierdziłam, że również mogę wyrazić swoje zdanie na ten temat. Mianowicie są to stereotypy, a co się z tym wiąże nietolerancja. Nie rozumiem ludzi, według których osoba z dobrymi ocenami to kujon, osoba z rudymi włosami jest wredna i nie ma znajomych, blondynki są tępe, kobiety nie umieją prowadzić samochodu, osoba z ubraniami z second handu jest biedna. Mogłabym tak wymieniać godzinami, ale po co? Przecież to wszystko, to jedno wielkie kłamstwo. Mi osobiście nauka przychodzi z łatwością, mam dobrą pamięć przez co mam dobre oceny. Co się z tym wiąże? Niby jestem kujonem. Jak dla mnie kujon to osoba, która all day się uczy i nie ma przyjaciół, a w szkole ma same 5 i 6. Nie czaję jak można oceniać ludzi po wyglądzie, no jak. W sh są bardzo ciekawe, tanie i oryginalne ubrania. Za tą samą cenę co jedną bluzkę w croppie, można kupić tam trzy bluzki. A dodatkowo można mieć pewność, że połowa szkoły nie będzie ubrana jak ty. (ΘεΘ;) Nie rozumiem czemu ludzie oceniają innych po wyglądzie zewnętrznym. Przecież to chore. Najpierw powinniśmy poznać charakter, a dopiero później oceniać inncych. Moim zdaniem w ogóle nie powinniśmy oceniać innych, ponieważ nikt nie jest idealny. Jeżeli chcemy oceniać, najpierw my bądźmy idealni. ψ(`∇´)ψ Właściwie mam jeszcze wiele do napisania na ten temat, jednak i tak już zanudziłam i zakładam, że nikt nie przeczytał ale cóż.. Chciałam wstawić zdjęcie mojej kochanej płyty Kwiata, którą dostałam na DD, ale laptop przestał ze mną współpracować. ( ´△`)
TUMBLR | ASK | FACEBOOK | INSTAGRAM | Snapchat: julczix_desu69
 

43 komentarze:

  1. Świetny post :)
    http://mopd.blogspot.com/ zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się. Nie powinniśmy oceniać innych ludzi. Uważam, że każdy powinien najpierw spojrzeć na siebie zanim powie coś w kierunku drugiej osoby. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, zupełnie nie rozumiem oceniania innych na podstawie stereotypów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie stereotypy śmieszą, podchodzę do nich z dystansem, ale też mega mnie denerwuje jak mohery twierdzą, iż jestem satanistką bo słucham mocniejszej muzyki i zdarza mi się ubrać na czarno.
    Śliczne zakolanówki. c:

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c:
      Kupiłam je, gdy zobaczyłam jak ślicznie ty wyglądasz w podkolanówkach haha c:

      Usuń
  5. Fajny post i masz rację :[)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze co zauważyłam wchodząc na Twojego bloga, to bardzo przejrzysty i jasny wygląd! :) Od razu aż chcę się go czytać. Posty są bardzo ciekawe i czekam na kolejne. Zdjęcia bardzo dobrej jakości, no i oczywiście Ty jesteś śliczna. ♥

    http://petmalimi.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pierwsze co zauważyłam czytając twój komentarz to, to, że kłamiesz bo nie prowadzę go sama. :)

      Usuń
  7. Ehh, znam ten ból, nauczyciele są okropni ;/ co im zalezy czasami haah xd
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. taa nauczyciele zawsze na koniec sie budzą z tymi testami :/
    Świetne prezenty dostałaś :D
    zgadzam się z tym co napisałaś :3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tak bardzo nie mogę się doczekać wakacji, na szczęście dużo nie brakuje! :)

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - nowy post !
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com - nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, teraz znalazłam waszego bloga przez przypadek... Cieszę się, że wracacie ;)

    Zapraszam na rozdanie, dużo nagród! A oprócz tego, jeśli nie wygrasz nagrody głównej, może otrzymasz jedną z trzech pocztówek wraz z listem ode mnie? :) Warto wziąć udział. ;)

    http://juliabloger.blogspot.com/2014/06/rozdanie-z-okazji-400-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie możesz coś poprawic by mieć pasek ? Bo powiem Ci ze szkoda... No ja też nie rozumiem tych stereotypow. To ze ktos jest blondynka to nie oznacza ze jest głupia ;//

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam i będę miała pasek jej *o*

      Usuń
    2. Gratulację :)

      Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
      malinowe-ciasto.blogspot.com

      Usuń
  13. Co do sh to się zgodzę! Sama zazwyczaj w wakacje chodzę często po sh (bo wtedy mam czas, a zazwyczaj w sh potrafię siedzieć godziny) i ZAWSZE znajdzie się coś ładnego, czego nie kupiłabym w zwykłym sklepie!
    Obserwuję i zapraszam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zakolanówki :D i zazdroszczę tak opalonych nóg ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Eh.. stereotypy... :/ taka prawda, każdy i tak 'wie lepiej'..
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam - my-swaggy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tego nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja szczerze mówiąc nie wiem, od jakiej średniej jest pasek u mnie w szkole. Cieszę się, bo obecnie mam najwyższą średnią w klasie, a jestem w technikum więc troszkę ciężko było aby taką zdobyć. Stereotypy pojawiają się na każdym kroku i w większości przypadków są dla mnie niezrozumiałe. Chyba zależy to głównie od dojrzałości, bo dojrzały człowiek nigdy nie będzie patrzył na innych w ten sposób i nie będzie oceniał, jeśli kogoś bliżej nie poznał. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakolanówki zazdroszczę takich chudych nóg :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :*
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie cierpię stereotypów :/
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby ktoś mnie oceniał po stereotypach to wyszedłby mu niezły miks. Okularnica z dobrymi ocenami (czyli wychodzi nam kujon) ale blondynka (czyli tempa). Coś się chyba nie zgadza :)

    Zawsze pod długimi postami czytam komentarze, bo jestem ciekawa jak bardzo zabawne komentarze się pojawią. Widzę, ze dużo osób nawet nie przeczytało Waszej zakładki "O nas" ;) Eh, te komentarze :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
  21. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Bardzo lubię tego typu posty. ;)
    Podoba mi się twój blog, chyba zostanę tu na dłużej :)

    Może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Jeżeli zaczniesz, napisz w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę :)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, ocenianie ludzi po pozorach jest straszne...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy Shiro napisze posta?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam takie same zdanie na temat tolerancji jak ty! Nie rozumiem osób nie tolerancyjnych, co kamu przeszkadza osoba innego koloru skóry, innego wyznania czy innych poglądów ?
    Zapraszam do mnie http://madziksblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Stereotypy nie są dobrym wyznacznikiem do poznana jakiejś osoby :) również uważam, że nie powinniśmy się nimi nazbyt posługiwać :) nie ważne jak kto wygląda, może całkowicie się różnić od narzuconego mu z góry przez stereotyp charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry temat, zgadzam się w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  27. Najgorsze jest jak zabraknie kilka setnych, ach. Współczuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Super temat, masz rację w 100%!
    Mam małą prośbę, czy mogłabyś wpaść na mojego bloga i poklikać w ciuszki które tam zamieściłam? (oczywiście gdy Ci się spodobają) Dostałam propozycję współpracy i muszę mieć dużo kliknięć na ubrania które zamieściłam na blogu, aby rozpocząć współpracę. Oczywiście za wszystko się odwdzięczam!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog! Serdecznie zapraszam do siebie: http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytam sobie ten post i nagle trafiam na zdanie "Co dostałam na dzień dziecka?"
    I myślę sobie kiedy to ja ominęłam ten dzień dziecka... I nagle zdaję sobie sprawę że ten post był pisany w Czerwcu. Haha. Głupia ja. XD
    Jaką książkę czytasz?

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy i za każdy postaramy się odwdzięczyć~
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.