Nagłówek

sobota, 7 czerwca 2014

Najpierw poznaj, potem oceniaj /Yuki

Ohayo Gozaimasu ヽ(*・ω・)ノ
Został ostatni tydzień na ewentualne poprawki i wystawienie ocen. Miałam nadzieję, że wyjdzie mi pasek na koniec, jednak brakuje mi kilku setnych do odpowiedniej średniej *taki pech*. No cóż, może w następnym roku się uda. (´∀`) Pogoda jest bardzo zmienna co mnie dobija. Wolałabym, aby przez cały czas świeciło słońce czy padał deszcz, ponieważ taka zmienność dobrze nie wpływa na moje samopoczucie. Ostatnio cały czas jestem mega zmęczona i senna. Nie wiem czym jest to spowodowane, jednak sądzę, że to przez nadmiar testów(ノдヽ) A co dostałam na dzień dziecka? Cóż, dwie pary szortów, sukienkę, płytę Kwiata 9893 akustycznie oraz pieniądze, za które zamówiłam wczoraj uroczy case na telefon oraz plecak vintage. Gdy tylko rzeczy dojdą będziecie mogli je ujrzeć na blogu *pewnie wcześniej nawet na asku*.
Dzisiaj chciałabym poruszyć pewien temat, który dotyczy również mnie. Jest dość często opisywany w swerze bloggerek, więc stwierdziłam, że również mogę wyrazić swoje zdanie na ten temat. Mianowicie są to stereotypy, a co się z tym wiąże nietolerancja. Nie rozumiem ludzi, według których osoba z dobrymi ocenami to kujon, osoba z rudymi włosami jest wredna i nie ma znajomych, blondynki są tępe, kobiety nie umieją prowadzić samochodu, osoba z ubraniami z second handu jest biedna. Mogłabym tak wymieniać godzinami, ale po co? Przecież to wszystko, to jedno wielkie kłamstwo. Mi osobiście nauka przychodzi z łatwością, mam dobrą pamięć przez co mam dobre oceny. Co się z tym wiąże? Niby jestem kujonem. Jak dla mnie kujon to osoba, która all day się uczy i nie ma przyjaciół, a w szkole ma same 5 i 6. Nie czaję jak można oceniać ludzi po wyglądzie, no jak. W sh są bardzo ciekawe, tanie i oryginalne ubrania. Za tą samą cenę co jedną bluzkę w croppie, można kupić tam trzy bluzki. A dodatkowo można mieć pewność, że połowa szkoły nie będzie ubrana jak ty. (ΘεΘ;) Nie rozumiem czemu ludzie oceniają innych po wyglądzie zewnętrznym. Przecież to chore. Najpierw powinniśmy poznać charakter, a dopiero później oceniać inncych. Moim zdaniem w ogóle nie powinniśmy oceniać innych, ponieważ nikt nie jest idealny. Jeżeli chcemy oceniać, najpierw my bądźmy idealni. ψ(`∇´)ψ Właściwie mam jeszcze wiele do napisania na ten temat, jednak i tak już zanudziłam i zakładam, że nikt nie przeczytał ale cóż.. Chciałam wstawić zdjęcie mojej kochanej płyty Kwiata, którą dostałam na DD, ale laptop przestał ze mną współpracować. ( ´△`)
TUMBLR | ASK | FACEBOOK | INSTAGRAM | Snapchat: julczix_desu69
 

środa, 28 maja 2014

Omoshiroku mo nantomo /Shiro

Helou ludzie.
image

So.. To mój pierwszy post na tym blogu, który piszę sama. Mam nadzieję, że się dogadamy. XD
Przechodząc do posta.. nie mam pojęcia co napisać. Nie do końca lubię pisać typowe, life-stylowe posty. Oczywiście nie mam zamiaru pisać tego co masa blogerek, czyli co jadłam na śniadanie itp, itp. W każdym razie, dzień spędziłam dość ciekawie, jak na no-life i mangowca przystało. Poczytałam mangi online, Madokę, pooglądałam anime i pograłam w osu. Nie brakowało mi też Yousei Teikoku, uwielbiam.
Ogółem u mnie wszystko w porządku, nareszcie skończyły się upały, oby tak dalej. Uwielbiam kiedy pogoda jest ponura i pada, nie wspominając już o burzy, którą ubóstwiam. ♡

Szczerze mówiąc, więcej nic ciekawego się u mnie nie dzieje. Po za tym, że czekam na moje zamówienie z yatta.pl *znowu ;-;* i w sobotę zmieniam kolor ścian w pokoju, w końcu, yay. Kiedyś w ogóle nie obchodził mnie wygląd mojego pokoju, dopiero niedawno zaczęłam rozmyślać co mi się w nim nie podoba, tak więc szykuję drobny remont. Jeszcze tyko kupię nowe łóżko, powieszę plakaty i moim zdaniem będzie idealnie. :3 A co do sprawy pokoju.. Chcielibyście może, abym kiedyś napisała posta o moim pokoju? Pomysł stąd, że dostałam takie pytanie na asku. Chyba, że interesuje was coś innego, w takim razie piszcie śmiało.
Bardzo artystyczne zdjęcie słownika. Aktualnie postanowiłam, że resztę dzisiejszego dnia spędzę ucząc się japońskiego. Wait.. co ja gadam? Chciałabym żeby tak było, ale moje uzależnienie od gier i znajomi mi w tym przeszkadzają. XD Choć kto wie.. może zdecyduje się do działania, choć wątpię. Nie mam pojęcia dlaczego, ale nauka wychodzi mi najlepiej w poniedziałki, czwartki i piątki, mówiąc o języku oczywiście, dziwne fakty z życia Shiro #1.
Szczerze mówiąc, to tyle z mojej strony, post wyszedł jaki wyszedł, so sorry. Tak więc do następnego~ (。・ω・。)ノ

ask, tumblr, instagram 

wtorek, 20 maja 2014

Spontanicznie, chaotycznie. /Yuki

Konbanwa!~
Upał na dworze jest nie do zniesienia, tym bardziej dla osoby, która woli deszcz niż słońce. Na nieszczęście ubrałam dzisiaj do szkoły długie dżinsy.. oh god, why? Jutro tego błędu nie popełnię, tym bardziej, że ma być tak samo gorąco. Wracając do domu myślałam, że umrę. Myślę, że było koło 30 stopni, a nadal jest nie lepiej. Jak to ja, musiałam mieć tego farta i okazało się, że nie ma w domu żadnych lodów. Od powrotu ze szkoły obijałam się, leżałam, oglądałam tv, umierałam. Oczywiście co się wiąże z upałami to moje migreny, także świetnie!~ Do tej pory nic nie zrobiłam, a mam masakrycznie dużo lekcji na jutro. ;3;

Pomimo tego, ile mam jeszcze do roboty wzięłam się za siebie i postanowiłam napisać.. whatever! Wakacje zbliżają się małymi krokami, a to wiąże się z końcem roku. Nie jestem w pełni zadowolona ze swoich ocen na koniec, jednak nie są one najgorsze. Mam kilka trójek, czwórek i piątek. Niestety nie ma żadnej szóstki i na szczęście żadnej dwójki czy jedynki. Jestem zadowolona, że z niemieckiego i angielskiego wychodzi mi piąteczka, ponieważ wydaje mi się, że będę wiązać przyszłość z językami obcymi. Ich nauka przychodzi mi z łatwością. Tak naprawdę, nie wiem, co chciałabym robić w przyszłości. Ba! Nie wiem nawet na jaki profil w liceum chcę iść. Jednak mam jeszcze sporo czasu do wyboru, więc nie martwię się aż tak tym. *kłamstwo, to okropne nie wiedzieć co chce się robić w przyszłości*
Mam już pomysł na następnego posta, jednak na razie jest to tajemnica. Podsunął mi go jakiś czytelnik na asku, niestety nie miałam okazji, by dowiedzieć się kim on jest. ^3^ Jutrzejszy dzień będzie masakryczny. Muszę przyjść do szkoły na 7:00, ponieważ pani od fizyki wymyśliła, że zrobi nam dodatkową lekcję.. Błyskotliwy pomysł. ._. Co prawda mam tylko 6 lekcji, ale w tym upale jest to aż sześć lekcji. Ale chaotycznie piszę, lel *ale taka już jestem*. Jutro mam zamiar ubrać spódnicę lub sukienkę do szkoły. Wow, juki w spódnicy, nowość. XD A więc to by było na tyle. Chaotycznie, bez sensu, bez składu ale obiecuję, że następne posty już takie nie będą. Początki przecież są trudne *halo, dziewczyno! powadzisz blogi od 11 roku życia*. No nie ważne haha, do następnego. >3<

niedziela, 18 maja 2014

Znowu razem /Yuki&Shiro

Pamięta ktoś jeszcze bloga julga-and-julczi? Tak, to my go prowadziłyśmy. Było fajnie, a nawet bardzo fajnie pisać z przyjaciółką. Jednak w końcu coś się popsuło, ciągle się kłóciłyśmy i doszło do rozpadu przyjaźni. Ale nie mogłyśmy bez siebie wytrzymać, tęskniłyśmy za sobą i jakoś tak wyszło, że się pogodziłyśmy. Wczoraj wieczorem powstał pomysł z założeniem nowego, wspólnego bloga i tak oto znaleźliście się tutaj. Mamy nadzieję, że spodobają Wam się nasze posty. Żebyście lepiej nas poznały, postanowiłyśmy, że każda napisze coś od siebie. :3

Hejcia misie~! Mam na imię Julia i możecie mnie kojarzyć z dwóch blogów; >klik< i >klik<. Mam 14 lat, chodzę do 1 gimnazjum. 
Blogowaniem zajmuję się od około 3 lat. Interesuję się anime, Azją, rysunkiem, śpiewaniem oraz fotografią. Uczę się kilku języków, a dokładniej angielskiego, niemieckiego i japońskiego. Zamierzam również zacząć uczyć się hiszpańskiego oraz francuskiego. Jestem otaku prawie rok. Jestem uzależniona od słuchania muzyki, gram również na gitarze. Nawiązując do moich zainteresowań, jestem uzależniona od słuchania muzyki, gram również na gitarze. Mój gust jest bardzo zróżnicowany. Słucham praktycznie każdego rodzaju muzyki, zaczynając od k-popu, przez rap, metal aż po pop. Nienawidzę jedynie disco polo i techno. Jak każdy człowiek mam wiele marzeń. Pragnę nauczyć się perfekcyjnie kilku języków, podróżować dookoła świata i spotkać moich idoli. Na owym blogu będę podpisywać się Yuki. Skąd pomysł na podpis? Yuki po japońsku oznacza śnieg. Wiele postaci z anime ma na imię Yuki, a według mnie to słówko brzmi uroczo. 

~Fandomy: Otaku, selenator, LittleBlackStar, Szczurkonator, Kwiatonator, Exotic, Rubies, мυffιηღ 
~Kontakt: facebookask.fmtumblrinstagram, (mail) julaziol@wp.pl
So.. Hej? Również mam na imię Julia i również możecie mnie kojarzyć w dwóch blogów >klik< i "juulka-juulka", który już nie istnieje. ;w; Razem z Yuki jesteśmy w tym samym wieku, dzielimy niektóre zainteresowania i muzykę. Dzielą nas tylko kilometry. Moim hobby jest anime i manga (jak na otaku przystało), muzyka, psychologia i filozofia oraz nauka języków. Nie pogardzę też dobrą książką. :3 Co do języków, uczę się angielskiego, rosyjskiego, japońskiego i chińskiego. Przechodząc do muzyki, nie jestem otwarta na wszystkie gatunki muzyczne. Słucham głównie metalu, rocka, j-rocka, k-popu oraz screamo. Jestem osobą, która bardzo szybko się uzależnia, m.in. od gier. Nie jestem typowym no-life'm, ale bardzo dużo czasu poświęcam różnym grom, ale nie będę tutaj tego opowiadać. Wspomnę tylko, że moją ulubioną grą jest osu!, nie wszystkim znana gra muzyczno-rytmiczna. Będę podpisywała się Shiro. Co prawda to japońskie imię dla mężczyzny, ale znaczy również biały lub zamek. Szczerze mówiąc zainspirowałam się anime Bokura wa minna Kawaisou, w którym Shiro, jest masochistycznym zboczeńcem *if u know what i mean XD* ale bardzo go lubię. :3 To tyle, mam nadzieję, że nasz blog przyciągnie choć w najmniejszym stopniu waszą uwagę~

~Fandomy: Otaku, Sixth Gun, Exotic, BBC, Shawol, Blackjack, Tapirian, Lolipop, V.I.P.
~Kontakt: facebook, ask.fm, tumblr, instagram, (mail) juulka.juulka@gmail.com